21 Temmuz 2008 Pazartesi

ANKARA'LI PEMBELER



Ankara'dan selamlar.

Uşak-Banaz tohumlarını 10 nisan'da ekmiştim. Toplamda 21 adet tohumdan 10 tanesi büyüdü. İki fideyi Tekirdağ'a götürdüm. Biri saksıda, kız kardeşim bakıyor, çiçek açtığını ama çiçeklerin döküldüğünü söylüyor, izne ayrılınca yerinde tetkik edicem.
Biri de anneannemin evinin önünde küçük bahçede. Ondan pek bir haber alamadım, ama anneannemin gözü gibi baktığını biliyorum. İçim rahat.
Geri kalan 8 tanesini Ankara'daki evimin önündeki küçük bahçeye, değişik zaman aralıklarıyla diktim. İlk diktiğim fide (Mart ayının sonlarıydı sanırım) diğerlerine göre çok fazla büyümedi, henüz çiçeklenme de olmadı onda. Diğerleri ise bu dönemde sırayla çiçek açıyorlar. İki tane de ceviz büyüklüğünde domates var birinin üzerinde. Merakla bekliyorum.

Sevgiler
Remziye Yıldırım
Ankara

Hiç yorum yok: