30 Temmuz 2008 Çarşamba

3 ayrı sorun

Arkadaşlar ,









Bazı bitki gövdelerimde resimdeki gibi kabarcıklar var ? Bu nedir ? Kötü bir şey mi? Olmaması için ne yapmam gerekir ?


Bazı yapraklarımda bu beyaz noktacıklar var . Bunlar nedir ? Yapraklar sonbahar gelmiş gibi sararıp kuruyorlar .










Yapraklarım , özellikle üsttekiler hep kıvrık kıvrık . Sorun nedir ? Susuzluk diyenler lütfen alttaki resime baksınlar...

















Suyu bol veriyorum , tabağı hep ağzına kadar su dolu oluyor , hatta bitki kökleri drenaj deliklerinden kaçıp su içinde yüzüyorlar .








Acil yorumlarınızı rica ediyorum .

2 yorum:

A.T. dedi ki...

Erdem Bey,
Kişisel web günlüğünüzdeki içeriklere yorumlarımı yazdım ben... Esasen bunları sadece oraya koyup, gruba mesaj atabilirsiniz. Burası kişisel günlük tutmayan/tutamayanlar için!
Sevgiler,
A.T.
Not: Çok fazla sararmış, solmuş, beyaz noktalanmış yaprakları temiz eller ve temiz bir bıçakla "opere" ! edebilirsiniz!

Adsız dedi ki...

Yorumunuz için teşekkür ederim .
Blog dünyasına ilk defa katıldım ,burası için de
böyle bir kural olduğunu bilmiyordum , ama buraya mesaj yollayan hemen herkesin kendi blog'u olduğu etiket kısmında yazıyor , yanlış düşünmüyorsam . Nasıl yapılır bilmiyorum ama bu mesajı kaldırmak isterim .