9 Nisan 2008 Çarşamba

PDA Gayrettepe ve İzmir'den gelen fideler





Sayın PDA Üyeleri,
Sayın Ahmet Uzunoğlu'nun İzmir'den İstanbul'a gönderdiği fideler bana gönderilmiştir.
Aşağıda beyaz şeffaf plastikte görmektesiniz. Hala Ahmet Bey'in göndermiş oldugu kapta durmaktalar ve 2 yaprakçık olarak gelmiş şu anda 4-5 yaprakçık olmuşlardır. Kendisine tekrar teşekkür ederim.

Bu fidelerden birini bir iş arkadaşımın 5 yaşındaki oğluna verdim. Bir domatesin nasıl yetiştiğini öğrenmesi için.
Bundan başka bana gönderilen tohumlardan ben de 30 adet ektim ve fidecikler elde ettim, ancak Ahmet Bey'in gönderdikleri kadar sağlıklı görünmemekteler. Benim fidelerim koyu renk viyollerde olanlar. Viyolden çıkarıp ilk şaşırtmalarını yaptım. Halen 2 yaprakçık olarak bekliyorlar.

İzmir / İstanbul iklim farkı mı yoksa ekilen toprak farkı mı bilemiyorum. Belki de Ahmet Bey'in eli toprağa daha bir uğurlu gelmiş olabilir.

İstanbul'dan sevgi ve saygılarımla,
Selametle kalın
Dora Treves

1 yorum:

nalan dedi ki...

merhabalar,
biz yıllar sonra siiznle burada karşılaştık. ne kadar mutlu oldum, iyi ki geldiniz.
sevgilerimle
nalan