1 Nisan 2009 Çarşamba

1 nisanda pembeler




1nisan 2009 sabahı pembeler foto-1

1 nisan 2009 sabahı pembeler foto-2

1 nisan 2009 sabahı pembeler foto-3

pembeler kendilerini ilk defa göstermeye başladılar
minicik boyunları görünüyor:)

Merhaba sevgili PDA üyeleri,


19 mart günü(soğuk bir gündü,kar bile serpiştirdi)Adapazarı Ahmet Ergün kaynaklı pembe domates tohumlarım Nalan Hanım aracılığıyla kargo ile elime ulaştı ve ben de onları akşam eve gidip vakit kaybetmeden ektim:)21.30 civarı....
Fısfısla ilk sularını verdim ve sıcaklığı uygun (ne çok sıcak ne çok soğuk) bir odada yerlerine yerleştirdim.(Anadolu marka torf , çeşme suyu(şehir suyu yani)ve fotoğraflarda görüneceği üzere yoğurt kabı ve browni kabı kullandım.
Tohumların bir kısmını sakladım onları da bir hafta sonra ektim(27 mart 20.35 sularında)Herhangi bir tersliğe karşı Nalan Hanım'ın tavsiyesi üzerine böyle bir şey yaptım sizlere de tavsiye ederim.Şimdi de onların yapracıklarının gün yüzüne çıkarmalarını bekliyorum.
(Boyunlarını ilk defa 1 hafta sonra gösterdiler,2-3 gün içinde de hızla topraktan yüzeye çıktılar yemyeşil:):)
Bugün yani 1 nisan 2009 sabahı ise son fotoğraflarını çektim bir de o fotoğrafları yolluyorum.
not:bir kısmı siyah beyaz çekildi benim tarafımdan çünkü heyecandan farketmemişim makineyi kaptım koştum yanlarına sonradan farketttim ki siyah beyaz ayarda kalmış makina ve ben öyle çekivermişim :)

Hiç yorum yok: