16 Eylül 2010 Perşembe

Sivas Hafik Çınarlı Köyünün Pembeleri




Herkese Merhaba !!!
Daha önce de bahsettiğim gibi bu yaz kızımı Anneannanesinin yanına tatile göndermiştim. Sivas Hafik Çınarlı köyüne. Yanına da bizim Pembe domates tohumlarını vermiştim.
Ablamla kızım tohumları ekmişler.
Ve ben 1 hafta önce kızımı almaya gittiğimde o şeker mi şeker pembe domatesleri gördüm. Benim şansıma bir tanesi de kızarmıştı. Lezzetli mi lezzetli...
Çok ama çok nefis bir tat. İnanın aynı yerde yetişen diğer domateslerin hiç bir tadı yok. Bizim pembelerimizin tadı bambaşkaydı inanın. Ablam hemen o bir tane domatesin tohumlarını ayırdı. Seneye de ekecek. İnşallah aynı mutluluğu gene sizlerle paylaşırım.
Emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. Hakkınızı helal edin.
Emeklerinize ve o güzel yüreklerinize sağlık.
Hoşça ve mutlu kalın.
Sağlıcakla Kalın..
Sema Canol adına

Hiç yorum yok: