17 Ağustos 2009 Pazartesi

Yalova Pembeleri






Merhaba arkadaşlar,

Bu yıl nihayet istediğim sonucu alabildim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.
Tabiki bunda bahçede yetiştirmenin çok büyük katkısı oldu.
Su ve gübreden başka hiç bir katkı kullanmadım.
En büyük iki pembeyi tohum için ayırdım. İnşallah seneye yine başarılı hasatlar yaşarız.
Darısı tüm arkadaşların başına.

Not : Bu pembelerin tohumları annemin 10 yıldır Yalova'da kendi yetiştirdiği pembe
domateslerin tohumları. Kadıköy'de fidelenip Yalova'daki bahçeye ekildiler. Gelenek
bozulmadan devam ediyor yani.

PDA-YALOVA
Fatma Doğankayalı

1 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrik ediyorum ,resimlere bakarken imrendim .ben balkonda yetiştirmeye çalıştım gübrelememe rağmen nedense meyve alamadım sadece 3 tanecik domatisim oldu onlarında tohumlarını alıp seneye yeniden denemek istiyorum.