1 Mayıs 2008 Perşembe

TEKİRDAĞ PEMBELERİ 23 NİSAN'DA TARLADA





Merhabalar,
10. mart 22. nisan arası jiffy yosun tabletlerde çimlendirilen tohumlar, 23 nisan günü tarlaya ekildiler ve çocuklar gibi şendiler.
Fideleri tarlaya ekerken 6 farklı kaynaklı tohumdan ürettigim fideleri numaralayarak ayrı tavalara ektim, gelismelerini ayri ayri izleyebilmek icin...
Bunun haricinde köylülerden temin ettigim Trakya'nın ünlü endemik bitkisi sarı domates tohumlarını da cimlendirdim ve tarlaya birkac yüz fide ektim...
Pembe domates fidelerinin 6-7 haftalik cimlenme serüvenini göstermesi amaciyla ayri zamanlarda çimlendirdiğim fideleri fotoğrafladım, bu metemorfozun fotoğrafını ve fidelerin tarlaya ekiminin fotoğrafını ekliyorum.
İlk çiçekler ve domatesçikler kendilerini gösterince yeni fotoğraflar gelecek...
Uçmakdere-Gaziköy'den selamlar...
Ahmet Doğan

Hiç yorum yok: