5 Eylül 2011 Pazartesi

Denizli Pembeleri







Mehmet Bey'den almış olduğum tohumlardan elde ettiğim domatesler.
( Mehmet Bey'e tohumlar için çok teşekkür ediyorum )

Bizim Denizli ili Bozkurt ilçesi Cumalı köyünde bulunan tarlamızda - hiç bir ilaç kullanılmadan - büyük ve lezzetli domateslere dönüştü.

Zaten daha önceden de kendi tohumlarımızdan kırmızı domates yetiştiriyorduk. Pembe domatesler de lezzet bakımından bizim kırmızı domateslerimiz ile aynı lezzete sahip.

Salatalarda, yemeklerde, kahvaltılarda yanında katkı maddesi olmadan bile lezzetine doyum olmuyor.

Annem şimdi de salçası naıl olacak onu deneyecek.

Biz kendimiz yetiştirip kışlık salçamızı konservelerimizi kendimiz yaptığımız için normalde domates yetiştiriyorduk

Her sene kendimiz tohumlarını alıyoruz ve onlardan domateslerimizi yetiştiriyoruz.

Bunun yanında biberin her çeşidini, salatalık, kabak, kırmızı lahana, beyaz lahan, soğan, patates, beyaz fasulye, bamya ve bir çok bitkiyi kendimiz için yetiştirmeye çalışıyoruz.

Ben çalıştığım için bahçeye sadece hafta sonları gidiyorum. Fakat annem ve babam sürekli orada duruyorlar. Ben her hafta sonu gitmeyi iple çekiyorum.

Umarım doğayı seven herkesin benim gibi hafta sonları gidebilecekleri yerleri olur.

PDA Denizli
Funda ÖZKAN

Hiç yorum yok: