6 Eylül 2010 Pazartesi

Uskumruköy Pembeleri




Değerli PDA Üyeleri,

Öncelikle iyi günler diliyorum.

Bu sezon bana PDA tarafından ulaştırılan pembe domates tohumlarını usulüne göre İstanbul Uskumruköy’de bulunan Arıköy Sitesi’ndeki sebze bahçeme ektim. Pembe domatesler tüm sezon boyunca inanılmaz bir performans gösterdiler. Ekmiş olduğum diğer üç domates türü ile birlikte pembeler bu yıl çok güzel gelişti ve iyi ürün verdiler. Sebze bahçemde domatesin yanı sıra biber, patlıcan, salatalık, çilek ve karpuzda yetiştiriyorum. Bu sebzelerde iyi mahsul verdiler. Umarım ekmiş olduğum patetes ve yer elmasından da iyi mahsül alırım.

Beni en çok sevindiren pembe domateslerimin görüntüsü ve lezzetleri. İnanılmaz güzel kokuları ve lezzetleri domates yemenin zevkini tattırıyor.

Sezon sonu da olsa pembelerden bir iki fotoğrafı sizlere sunmak isterim.

Bu nedenle başta Sayın Nalan Cantav, Sayın Ayten Yıldırım olmak üzere tüm PDA üyelerine teşekkür ediyorum.

Yeni sezonda yeni pembelerle buluşmak üzere selamlarımı iletiyorum.

Saygılarımla

Dr. Mustafa Tolay

Hiç yorum yok: