3 Ağustos 2009 Pazartesi

Göktürk Kemerbahçe Pembeleri







İstanbul Göktürk'te bahçemde (saksıda) yetiştirdiğim pembeleri sizlerle paylaşmak istedim.
Bu benim ilk denemem.
Nisan ayı başında tohumla başlayan serüvenin bu şekile gelişmesi insanı çok mutlu ediyor.
Uzun ve sabırlı bir bekleyişten sonra nihayet pembelere kavuştum.
Nazlı pembeleri yetiştirmek çok fazla sabır ve özen istiyor sanırım.
Evimin terasında yetişen 5-6 tane pambe ise hiç domat vermedi. Halbuki hem bahçe hemde terastakiler için
aynı işleri yaptım. Sanırım tek sebep terasın aşırı güneşli olması. Bahçe ise sadece öğlene kadar güneş alıyor.
Bu arada tabakta gördüğünüz pembeyi de çocuklarla afiyetle yedik.
Tüm değerli dostların tavsiyeleri ile çok daha iyi şeyler olacağını umuyorum.
Tüm PDA dostalarına selamlar,
Mustafa Ernek
PDA Kemerbahçe

Hiç yorum yok: