1 Ağustos 2008 Cuma

Gübre

Bloglarda bilgi paylaşımı esas olduğundan zaman zaman üyelerimiz malzeme tedariki konusunda bilgi vermişler. Ben de bu grubun yeni bir üyesi olarak bir bilgi paylaşmak istedim . Malum gübre konusu çok önemli bir konu . Etrafta gübre bulmak zor . Marketlerde satılanlar hep kimyasal katkılı . Fidanlıklarda satılanların çoğunluğu toprak . Yani saf gübre satmıyorlar , karıştırıyorlar toprakla . Ben Uşak'ta bulduğum bir güvercin meraklısından alıyorum gübreleri . Güvercin gübresi çok kuvvetli olduğu için azıcık bir miktar bile yeterli oluyor , dolayısıyla evde koku da olmuyor . Bir ara almış olduğum koyun gübresi evi leş gibi kokutmuş , saksıları hanımın elinden zor almıştım :-)

Oldukça fazla güvercinleri var bu arkadaşın ve kuşları hem tahılla hem de topladığı solucan , sinek gibi organik maddelerle besliyor . İstediğiniz miktarda kargoyla yolluyor gübreleri . İsteyene de gübre şerbeti hazırlayarak gönderiyor . Arzu eden olursa kendisinin irtibat bilgilerini verebilirim .

Bilgilerinize

Hiç yorum yok: