8 Nisan 2008 Salı

Pembe seyir defteri notlari

Sevgili PDA dostlari,
Tohumlarin uyelerimize ulasmasi ile birlikte sizlerden gelen pembe heycanlar, pembe sevinc haberleri aldikca gunum ayri bir anlam ve keyfe donusmekte. Sizler dogaya gonul veren dostlar iyi ki varsiniz. Hafta sonu pembelerimin haftalik gelisim resimlerini cektigimde artik benimde sizlerle sevincimi paylasmanin zamanin geldigini dusunup yazmaya karar verdim. Pembelerimin seyir defterinde 3. haftaya girmis bulunmaktayim. Pembelerim buyuyorlar :) ve buyumelerini gormek beni muthis heycanlandirip mutlu ediyor. Hatta iki yaprak ortalarindan yeni yapraklar bile vermeye basladilar yavas yavas :) 22 Mart gunu 10 adet pembe tohumlari toprakla bulustular ve yedi gunun sonunda 3 tanesi cekingen davranmakla beraber 7 tanesi gunisigina merhaba dediler. Sonraki haftalarda 3 tanesi de dayanamayip gunisigina ulastilar.




Su an icin hersey yolunda gibi yapraklar dogal yesilindeler sariya donmediler boylari bana normal gibi geliyor. Pembelerimi balkonumda direk gunes almayan ama bol isik alan golge sayilmayan bir yerde tutuyorum. 2-3 gun araliklarla sulama yapiyorum. Ozetle sulama olayim topragin nemine ve havanin durumuna gore degisiyor. Tabii resimlere bakip uzman yorumlarinizi bekliyorum. Hani derler ya ablasi, amcasi, teyzesi bir de siz bakin pembe kizlarim nasillar :)))))) Elimde kalan 10 tohumu ne olur ne olmaz diye ekmemistim. Olusabilecek olumsuz durumlar icin evladiyelik olarak bekletiyorum. Tohumlarimin kaynagi olan Osman Nuri Nişancı'ya (Silivri/ Kinali yazlik evin bahcesi) ve tohumlarin ulasmasinda yardimci olan diger uyelerimize yeniden yurek dolusu tesekkurler. Butun uyelerimize pembe maceralarinda basarilar ve sabirlar diliyorum. Bir baska pembe seyir defteri notlarinda bulusma dileklerimle butun dostlara sevgi ve selamlar.
Fatma-Mersin

Hiç yorum yok: