18 Nisan 2008 Cuma


Merhaba sevgili doğa dostları,

İlginç bir tecrübemi sizle paylaşmak istiyorum.

Fidelerimizden biri kaza geçirdi. balkondaki çamaşır teli, aşırı rüzgardan devrilip, saksının üzerine düşmüş, büyük şans, yalnızca bir tanesi ezilmiş
Gördüğümüzde sapı toprak hizasından kırılmış zavallı boylu boyunca toprağın üzerinde yatıyor. Yaprakları büzüşmüş bir şekilde. Atmaya kıyamadım,
Yavaş yavaş su verdim.iki gün sonra yapraklarında bir canlanma oldu. Baktım. Gövdesindeki o ufacık tüycükler kök olma yarışında,
Hemen sapın açıkta kalan üst tarafına da toprak koydum ve yavaş yavaş sulamaya devam ettim.yeni kökleri sarsıntıdan zarar görmesin diye şimdilik saksısını değiştirmiyorum

Sonuç resimlerde, pembelerimiz yaşamak için mücadele veriyor. Boyunları kırılsa bile pes etmiyor. Ders almak ta bize düşüyor sanırım.

Hiç yorum yok: