28 Kasım 2007 Çarşamba

BURGAZ ADA PEMBELERİ


Merhaba,
Ben uzun zamandır sayfayı takip ediyorum.Fakat yazmaya bir türlü elim varmıyordu,
2007 yılı başlarında yaptığım istek üzerine sağolsun Tansuğ'lar hemen bir paket tohum gönderdiler.

Ben de Nisan ayında büyük umutlarla tohumlarımı diktim.Tohumlar toprağı yarıp filizler ortaya çıktığında sanki çocuklarımız oluyor gibi sevinç içerisindeydik neyse uzatmayalım;fidanların bir kısmını saksıya bir kısmını toprağa dikecektik.

Evde 3 saksı bırakıp diğerlerini Burgaz Ada'da Kayınvalideye ,Kartal'da işyerime ve birkaç komşuya dağıttık.

İlk başlarda güzel bir gelişim gösteren ve hızla boy atan pembeler durmadan uzuyordu alt kattaki komşuya verdiğimiz pembe daha iyi ışık aldığından çiçeğe geçti fakat meyve vermedi.

Bizimkiler 1 metreyi geçti fakat çiçek açmadı.Kartal'dakiler küresel ısınmadan etkilendi bir gelişim gösteremedi,Adadakiler diğerlerine nazaran daha şanslıydı (Kayınvalidenin tecrübesi de var ne de olsa) onlar meyve bile verdiler fakat diğer pembecilerdede okuduğum gibi siyah bir leke oluşumu oldu onlarda da.

Velhasıl bu sene pembelerimde büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.Daha yeni kendime geliyorum sayfaya bile girdiğim yoktu yaz sonundan beri. Eğer becerebilirsem ekte pembelerin gelişim süreci var.

Selamlar herkese 2008'de daha iyi bir sezon geçirmek dileklerimle.
Yavuz Musaoğlu

Hiç yorum yok: